زومیت

زومیت | اخبار فناوری

زومیت

زومیت | اخبار فناوری

ماربل شیت

ورق ماربل شیت چیست؟

لیست های ماربل شیت یا استانیت از دو کلمه تشکیل شده است: سنگ (سنگ) و مرمر (نوعی سنگ جلا) که نوعی سنگ مصنوعی است و پودر با ترکیب تار PVH تولید می شود. تعرفه های رزین Puh با سنگ نسبت پودر است.


قفسه مرمر توسط معماران داخلی توسط معماران داخلی در نظر گرفته می شود به دلیل این که کیفیت ظاهر سنگ طبیعی شبیه به سنگ طبیعی است. این سنگ در ساختمانها ، هتل ها ، بیمارستان ها ، هول ، مشاغل ، رستوران ها و حتی توالت استفاده می شود.

انواع صفحات ماربل شیت

صفحه مرمر پی وی سی

دیوارهای PVC و پانل های سقفی از آب از مواد ساخته شده و آب بسیار پایدار هستند. دیوارهای PVC و پانل های سقفی مناسب برای بستن سقف و دیوارهای اراضی مرطوب هستند. این نوع PVC بسته شدن این نوع پوشش دیواری بهترین انتخاب برای گاراژها و عمودی است.


پانل های PVC پس از بسیار قوی و بادوام و نصب و نصب به خدمات نیاز ندارند. بنابراین آنها در لرزش و عدم تحمل زندگی می کنند. این نوع پانل های PVC به طور مستقیم با گچ متفاوت است و پانل PP معمولی به طور مستقیم متفاوت است و از نظر اقتصادی اقتصادی همراه با اقتصادی کمتری از نظر اقتصادی است. یکی از ویژگی های منحصر به فرد بسته شدن PvC Marble Legrad PvC ، ثبات آتش آن است.


ورق ماربل شیت 

پوشش Ultravionet یک ترکیب واضح و سپس ورق با پرتوهای ماوراء بنفش و سپس ورق با پرتوهای ماوراء بنفش بلافاصله و ورق اشعه NC است. بنابراین ، چشم انداز ویژه ای در مورد زیور آلات داخلی ساختمان می دهد. این نوع دیوار آب را صرف نمی کند ، اما آب صبور است.دیوارهای اشعه ماوراء بنفش و پنل سقفی برای بیشتر برنامه های ساختمانی مناسب است. مواد شیمیایی تحت پوشش اروماتیک شامل پلی اتیلن ، کلسیم کربنیک ، کارولینیت است. این ترکیبات با مواد چسبنده ای تمیز و مخلوط می شوند که به شما کمک می کند روی کاغذ گیر کنید. بسته به استفاده از پوشش ماوراء بنفش ، با بازتاب و ضخامت می تواند متفاوت باشد. پوشش اشعه ماوراء بنفش توسط پوشش کاغذ ، سیل و لمینت توسط معماران بلند و داخلی بررسی شده است.


ورق مرمر رنگ آمیزی

صفحه سنگ مرمر یا مرمر دارای رنگ ها و طراحی های زیادی است که شامل همه نمونه های باز و مخلوط است. با این حال ، محبوب ترین و گسترده ترین این گزینه ها یک شکل مرمر است که به عنوان یک صفحه مرمر و یک ورق مرمر سفید شناخته می شود.

برای مشاهده همه رنگ های ورق های مرمر و طراحی آنها ، می توانید از کاتالوگ آن برای ارائه همه رنگ ها و طراحی استفاده کنید. بهترین و کامل فهرست صفحات مرمر با ایران را می توان در  مشاهده کرد.


درباره قیمت صفحات ماربل شیت در سال 1401

فروشگاه System Store128 تأمین کننده صفحات مرمر از صفحات مرمر ایران است و با رنگ و طرح های عملی از نظر کیفی آرتانیزه شده است. پانل دیواری و مشهور در سایت با دو نوع ابعاد مربع 28 سانتی متر 12 سانتی متر فروخته می شود.


صفحه قیمت ماربل شیت با ضخامت 2 میلی متر و نور

صفحه مرمر به ضخامت 4 میلی متر

نوع اول دارای 2 مایل و قیمت مناسب و نوع دوم نور و نور است و نوع دوم مخالفت بزرگتر و فوقانی دارد. یکی از محبوب ترین بسته شدن دیوار ، ورق های مرمر بین کمد و هزینه آن بسته به ضخامت محصول متفاوت است.نکات مهم برای خرید مرمر جعلی

شرایط محیطی را بررسی کنید


بسته به زمین مورد استفاده ، ممکن است استون PVC یا UV انتخاب شود. انتخاب بسته شدن دیوار PVC بهترین گزینه برای انتخاب بسته شدن دیوار PVC در محیط مرطوب است. بنابراین ، سرزمین های رطوبت مانند آشپزخانه ها ، حمام ها و گاراژها نیاز به پوشش دیوار PVC دارند.


دیوار انتخاب شده بسته به زمین مورد استفاده می تواند 2 میلی متر یا 4 میلی متر باشد. هرکسی می تواند برنامه یا نور را انتخاب کند.

بهداشتی و ضد باکتریایی

دیوارهای واجد شرایط باید بهداشتی باشند ، بنابراین انتخاب بیمارستان ها باید با انتخاب خواص ضد باکتریایی باشد.



وسواس انرژی را تخصیص می دهد و پوشش دیوار بسته بندی شده احاطه نشده است. بسیاری از افراد فکر می کنند که رنگ و طراحی وظیفه دارند ، اما در واقع انرژی از هم جدا می شود و استفاده از آنها بر رنگ و طراحی تأثیر می گذارد.

طراحی سنگ جعلی باید با پروژه های شخصی انجام شود و طراحی طراحی برای این نوع پوشش دیوار مناسب نیست. طراحی سنگ مرمر سفید و گل رز طلایی و طراحی آشپزخانه بسیار آسان تر و کارآمدتر از ورق مرمر سیاه است و طراحی کف آن با استون سیاه و سیاه ارائه شده است.


ورق مرمر ارزش سنگهای مصنوعی است ، چه با ویژگی های بسیار مهم و کاربردی ، در دسترس است یا خیر؟ بنابراین ، می توانید به  وارد شوید ، و می توانید کاتالوگ محصول را مشاهده کنید ، ویژگی های هر یک را بررسی کنید و سپس ویژگی های هر یک را بررسی کنید.


صفحات ماربل شیت آنلاین

امروز ، زندگی به راحتی و زمان کارگردانی می کند.با توسعه فروشگاه های اینترنتی، اکثر خریدها به صورت آنلاین و آفلاین شده است. نمایندگی ورق مرمر در اصفهان که به خرید و فروش ورق مرمر می پردازد، با راه اندازی  فرصت خرید و فروش اینترنتی را برای سراسر ایران راه اندازی کرده است. با مراجعه به سایت و مشاهده کاتالوگ های کامل، بررسی ویژگی های انواع دیوارپوش، انتخاب طرح و رنگ مورد نظر می توانید فرآیند خرید اینترنتی را به صورت آنلاین انجام دهید.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد