زومیت

زومیت | اخبار فناوری

زومیت

زومیت | اخبار فناوری

دومینیکا بهترین گزینه برای اخذ پاسپورت دوم

دومینیکا بهترین گزینه برای اخذ پاسپورت دوم

دومینیکا بهترین گزینه برای اخذ پاسپورت دوم

برنامه اخذ تابعیت توسط سرمایه گذاری یا اهدا وجه نقد برای شما و خانواده عزیزتان این فرصت را فراهم می سازد تا توسط این سرمایه گذاری که در دومینیکا انجام می دهید؛ طبق مقررات تابعیت این کشور را دریافت نمایید.

در حال حاضر دریافت تابعیت و پاسپورت دومینیکا از دو روش انجام می شود:

از طریق کمک بلاعوض به دومینیکا یا همان اهدای وجه نقد به دولت با شروع قیمت از ۱۰۰،۰۰۰ دلار.

از طریق خرید سهام در یکی از پروژه های تایید شده دولت به ارزش حداقل ۲۰۰،۰۰۰ دلار.

پاسپورت دومینیکا مطمئن ترین روش برای ساخت زندگی بهتر:

شما با پرداخت حداقل ۱۰۰ هزار دلار کمک به دولت دومینیکا میتوانید پاسپورت دوم خود را اخذ نمایید و ارزان ترین روش دریافت تابعیت و پاسپورت دوم در دنیا به شمار می رود.

پاسپورت دومینیکا مادام العمر و غیرقابل استرداد است یعنی اینکه شما بعنوان شهروند دومینیکا میتوانید از فرصت ها و مزایای زندگی در این کشور صلح آمیز استفاده نمایید و از تجربه زندگی با تمام شرایط رفاهی و بستر پیشرفت لذت ببرید.

یکی دیگر از محاسن تابعیت دومینیکا امکان تابعیت چندگانه و آزادی زندگی در خارج از دومینیکا است ونیازی به اقامت در دومینیکا قبل یا بعد از اتخاذ پاسپورت نخواهید داشت.

چرا پاسپورت دومینیکا ؟

چرا پاسپورت دومینیکا ؟

دومینیکا تنها کشوری است که در کوتاه ترین زمان ممکن نسبت به اعطای پاسپورت و حق شهروندی اقدام می کند.
دومینیکا پایین ترین قیمت را در میان کشور های اهدا کننده پاسپورت با سرمایه گذاری، ارائه می کند.
در دومینیکا روند رسیدگی به پرونده ها سریع است.
زبان رسمی کشور دومینیکا انگلیسی است.
شهروند دومینیکا از معافیت مالیاتی برای بسیاری از امور برخوردار خواهد بود.
دارنده ی پاسپورت دومینیکا امکان مسافرت به ۱۱۹ کشور دنیا بدون نیاز به ویزا را دارد.
با داشتن پاسپورت دومینیکا امکان اقامت و تحصیل در انگلستان و اروپا وجود دارد.
عدم اطلاع کشور اولیه از اعطای تابعیت دوم.
اعتبار ۱۰ ساله پاسپورت دومینیکا و سهولت در تمدید مجدد.

برخی دیگر از مزایای پاسپورت دومینیکا

دومینیکا کشوری است که نسبت به تابعیت قبلی و آتی متقاضی اهمیت نمی دهد. بنابراین شما آزادید که هر کجا که می خواهید زندگی

کنید.
برای کسب تابعیت کامل و پاسپورت دومینیکا تنها ۴ تا ۶ ماه زمان نیاز است.
زبان رسمی اول کشور دومینیکا انگلیسی و فرانسه بعنوان زبان دوم در نزد مردم تکلم می شود.
اخذ پاسپورت دومینیکا همراه با بهره مندی از کلیه حقوق شهروندی و استفاده از امتیازات دولتی می باشد.
دومینیکا کشوری مستقل است که جزء کشورهای مشترک المنافع انگلستان می باشد. بناراین پاسپورت آن از ارزش بالایی برخودار است. علاوه بر آن در صورت عدم حضور نماینده کشور دومینیکا ، سفارت انگلستان می تواند نسبت به انجام امور متقاضی اقدام نماید.
تحصیل در دومینیکا به زبان انگلیسی بوده و سیستم آموزشی بر اساس سیستم بریتانیا می باشد.
شخص دارنده پاسپورت دومینیکا می تواند بدون ویزا به ۱۱۹ کشور دنیا سفر نماید. علاوه بر این برای کشورهایی که نیاز به ویزا دارند

روال صدور ویزا بسیار آسان و سریع می باشد.

دومینیکا کشوری است که سرمایه و ثروت شما در انجا کاملاً امن می باشد به نحوی که حتی مالیات بر سرمایه و ارث

تعلق نمی گیرد.

دولت دومینیکا از حسابهای بانکی، املاک و کسب وکار شما چه در خارج و چه در داخل حمایت می کند.

از آنجائیکه دومینیکا از نظر منطقه زمانی برابر با منطقه زمانی نیویورک امریکا می باشد لذا مکان مناسبی برای تجارت می باشد.

کشور دومینیکا دارای دولتی دموکراتیک و رئیس جمهور آن با رای مستقیم مردم انتخاب می شود.

پاسپورت دومینیکا (پاسپورت دوم) و اخذ اقامت دومینیکا به شما امکان سفر بدون ویزا به ۱۳۰ کشور دنیا و باز کردن حساب بانکی در اتحادیه اروپا، شینگن و انگلستان را میدهد. پاسپورت قدرتمند دومینیکا در رتبه ۳۰ جهان قرار دارد و کل پروسه اخذ پاسپورت دوم از طریق دومینیکا ۶ ماهه است. پاسپورت دومینیکا و اخذ اقامت دومینیکا (پاسپورت دوم) سریعترین و آسانترین روش مهاجرت است. اگر به دنبال مهاجرت و کسب یک پاسپورت معتبر در سریعترین زمان ممکن می باشید دومینیکا در حال حاضر سریعترین و آسانترین روش مهاجرت کسب اقامت و پاسپورت دوم را بدون شرط حضور در این کشور را دارد.


اخذ اقامت و پاسپورت دومینیکا
کسب پاسپورت دومینیکا (پاسپورت دوم) و اقامت دومینیکا دارای مزایای بسیاری مانند مدت پروسه زمانی بسیار کوتاه ۶ ماهه تا زمان اخذ پاسپورت دومینیکا و نداشتن شرایط پیچیده مانند دانستن زبان و سوابق مدیریتی می باشد. خارج از مزیتهای کشور دومینیکا که معمولا افراد را ترقیب به اقدام برای اخذ تابعیت این کشور می‌نماید، مهم‌ترین موضوع برای ایرانیان این است که دومینیکا از معدود کشورهایی هست که برای اعطا تابعیت و پاسپورت دوم (طی پروسه کوتاه مدت) برای ایرانیان تشکیل پرونده می‌دهد.

شما با داشتن پاسپورت دومینیکا (پاسپورت دوم) به عنوان یک شهروند جدید، مجبور به زندگی در دومینیکا نیستید ولی مانند هر شهروند دیگری این حق را دارید که در آنجا زندگی کنید. همچنین این کشور در سال 2020 برنامه ای جدید برای علاقمندان به پاسپورت خود معرفی کرده است. در این برنامه درخواست کنندگان میتوانند با سرمایه گذاری در خرید سویت یا ویلاهایی یک تا سه خوابه در یکی از بهترین مکان های کشور, پاسپورت دومینیکا را دریافت کنند.

تابعیت بدون حضور

پاسپورت دومینیکا و اخذ اقامت دائم آن ، دارای مزایای بسیاری مانند مدت پروسه زمانی بسیار کوتاه ۴ تا ۶ ماهه تا اخذ پاسپورت دومینیکا، عدم نیاز به حضور فیزیکی در کشور دومینیکا، عدم نیاز به مدرک زبان و نداشتن شرایط پیچیده مانند سوابق مدیریتی می‌باشد.

لازم به ذکر است کشور هایی که در دنیا پروسه قانونی برای اعطای تابعیت از طریق سرمایه گذاری (طی پروسه کوتاه مدت) را دارند. تنها کشور دومینیکا و کشور سنت کیتس هستند، ولی از آنجایی که کشور سنت کیتس دیگر برای افراد مقیم ایران تشکیل پرونده برای اعطای تابعیت نمی‌دهد، لذا دومینیکا تنها گزینه برای ایرانیان به شمار می‌آید.

«اخد تابعیت بدون حضور» امتیازی ویژه از سوی شرکت دومینیکا پارادایس

دریافت پاسپورت دومینیکا با سرعت بالا

پاسپورت دومینکا دارای مزایای چشمگیری است و همین امر سبب شده است که این پاسپورت مورد توجه افرادی قرار گیرد که به مزیت‌های پاسپورت دوم نیازمند هستند. مدت زمان دریافت این پاسپورت بسیار کوتاه و حداکثر ۴ ماه است. در واقع، دریافت پاسپورت دومینیکا با سرعت بالا سبب شده است که بسیاری از افراد برای دریافت این تابعیت اقدام کنند. مراحل دریافت این پاسپورت به شرح زیرند:

چرا به خرید پاسپورت نیاز داریم؟

ثروتمند بودن فقط به معنی خرید جت های شخصی، کشتی و هتل نیست. بلکه این روزها بسیاری از افراد ثروتمند، پول خود را صرف خرید پاسپورت دوم می کنند.

طبق تحقیقات شرکای جهانی CS در سال ۲۰۱۷، ۸۹% از مردم علاقه مند به داشتن پاسپورت دوم هستند، و بیش از ۳۴% از آن ها به دنبال سرمایه گذاری برای دریافت این پاسپورت ها هستند.

نکته جالب این است که حتی ۸۰% از کسانی که مایل به دریافت پاسپورت دوم هستند، حاضرند ۵% از درآمد سالیانه خود را صرف اخذ پاسپورت دوم کنند.

خوشبختانه، برخی از کشورها این امکان را فراهم می کنند، و از طریق برنامه های شهروندی از طریق سرمایه گذاری- که به طور معمول سرمایه گذاری از طریق پرداخت پول است- پاسپورت دوم به شخص تعلق می گیرد.

سفر بدون ویزا

سفر بدون ویزا

شاید باور این موضوع برای خیلی از افراد سخت باشد که بتوان بدون ویزا به کشورهای معتبر اروپا سفر کرد و نیازی به دریافت وقت سفارت، مصاحبه، آماده سازی مدارک و اخذ ویزای اروپا و شنگن نداشت.

اما خوشبختانه این امکان از طریق دریافت اقامت اروپا برای شهروندان ایرانی فراهم شده و افراد واجد شرایط می توانند با شرایطی بسیار عالی از این مزیت استثنایی برای خود و خانواده شان استفاده کنند. در حال حاضر دو کشور یونان و فرانسه طرح های اقامتی متنوعی را برای شهروندان خارجی ارائه می کنند که می توانید بنابر شرایط خود در یکی از آنها شرکت کرده و در کوتاه ترین زمان اقامت اروپا را بگیرید

در صورتی که موفق به دریافت کارت اقامت قابل تمدید اروپا و حوزه شنگن شوید، می توانید به راحتی و بدون نیاز به دریافت ویزای شینگن به سایر کشورهای اروپایی و این حوزه معتبر سفر کنید. با ما همراه باشید تا در ادامه شما را با روش های جدید دریافت اقامت اروپا و سفر بدون ویزا به کشورهای این حوزه آشنا کنیم.پاسپورت دومینیکا

برنامه معافیت‌های مالیاتی دومینیکا برای شهروندان جدید

شهروندانی که از برنامه معافیت‌های مالیاتی دومینیکا بهره‌مند می‌شوند، مشمول هیچ مالیات از درآمدی که در خارج از دومینیکا بدست می‌آید، نیستند؛ مگر اینکه شخصی تصمیم به اقامت در دومینیکا بگیرد. علاوه بر این، شهروندان جدید از مالیات بر دارایی، ارث یا مالیات بر سود سرمایه معاف هستند. معافیت‌های مالیاتی دومینیکا یک برنامه مالیاتی دوستانه و منعطف است و از این رو برای افرادی که بدنیال دریافت پاسپورت دوم هستند، راه حلی مناسب محسوب می‌شود (از ساده‌سازی روش افتتاح حساب در بانک‌های اروپایی گرفته تا بالا بردن وضعیت شخص).

برنامه معافیت‌های مالیاتی دومینیکا و مزایای مالیاتی

برنامه معافیت‌های مالیاتی دومینیکا و تابعیت دوم تا حد زیادی به کشوری که از آن هستید بستگی دارد. برخی از کشورهای جهان، به ویژه در کارائیب، نرخ مالیات بسیار کمتری را نسبت به بسیاری از کشورهای پیشرفته ارائه می‌دهند. بنابراین، شهروندی دوم چنین کشوری می‌تواند فرصت‌هایی را برای بهره‌وری بیشتر مالیاتی فراهم کند. امور دو تابعیتی و مالیاتی همیشه ساده نیستند. بسیاری از کشورها شهروندان را ملزم به پرداخت مالیات بر درآمد خارج از کشورشان می‌کنند، به این معنی که شهروندان دوگانه ممکن است در دو کشور مالیات پرداخت کنند. برای اطمینان از وضعیت مالیاتی خود بهتر است از مشاوره تخصصی بهره‌مند شوید تا از مشکلات پیش رو جلوگیری کنید.

تابعیت دومینیکا مادام العمر است

امروزه با دسترسی ساده به اینترنت و سهولت در برقراری ارتباط در سراسر دنیا دیگر مرزها سدی در میان افراد به شمار نمی روند. این قرن را می توان قرن شکسته شدن مرزها و قدم به سوی جهانی شدن دانست. یکی از مواردی که به رفع موانع ناشی از مرزها کمک می کند «دریافت تابعیت دوم» است. در این روزها، بسیاری از افراد برای دریافت تابعیت دوم اقدام می کنند تا بتوانند از مزایای بیشماری که این تابعیت در اختیار آنها قرار می دهد بهره مند شوند. مشاوران در این زمینه همواره به افراد توصیه می‌کنند بهتر است قبل از اقدام برای دریافت تابعیت دوم شرایط کشور مورد نظر را به خوبی بررسی کنند. بسیاری از کشورها شرایط بسیار بهتری را برای اخذ تابعیت ارائه می دهند. در ادامه درباره تابعیت مادام العمر توضیح خواهیم داد.

تابعیت دومینیکا یکی از تابعیت‌هایی است که امروزه مورد توجه قرار گرفته است و یکی از دلایل آن شرایط منحصر به فردی است که دولت دومینیکا به فرد درخواست کننده اعطا می کند. یکی از سوالات پرتکرار در روند اخذ تابعیت دوم این است که آیا کشوری که تابعیت را اعطا می کند حق لغو این تابعیت را دارد؟ و اینکه آیا می توان این تابعیت را به افراد دیگر در خانواده انتقال داد؟ پاسخ به این سوال به کشور مورد نظری که برای دریافت تابعیت آن اقدام می کنید بستگی دارد. اما در مورد تابعیت دومینیکا پاسخ به این سوالات مثبت است!