زومیت

زومیت | اخبار فناوری

زومیت

زومیت | اخبار فناوری

تابعیت بدون حضور

پاسپورت دومینیکا و اخذ اقامت دائم آن ، دارای مزایای بسیاری مانند مدت پروسه زمانی بسیار کوتاه ۴ تا ۶ ماهه تا اخذ پاسپورت دومینیکا، عدم نیاز به حضور فیزیکی در کشور دومینیکا، عدم نیاز به مدرک زبان و نداشتن شرایط پیچیده مانند سوابق مدیریتی می‌باشد.

لازم به ذکر است کشور هایی که در دنیا پروسه قانونی برای اعطای تابعیت از طریق سرمایه گذاری (طی پروسه کوتاه مدت) را دارند. تنها کشور دومینیکا و کشور سنت کیتس هستند، ولی از آنجایی که کشور سنت کیتس دیگر برای افراد مقیم ایران تشکیل پرونده برای اعطای تابعیت نمی‌دهد، لذا دومینیکا تنها گزینه برای ایرانیان به شمار می‌آید.

«اخد تابعیت بدون حضور» امتیازی ویژه از سوی شرکت دومینیکا پارادایس

دریافت پاسپورت دومینیکا با سرعت بالا

پاسپورت دومینکا دارای مزایای چشمگیری است و همین امر سبب شده است که این پاسپورت مورد توجه افرادی قرار گیرد که به مزیت‌های پاسپورت دوم نیازمند هستند. مدت زمان دریافت این پاسپورت بسیار کوتاه و حداکثر ۴ ماه است. در واقع، دریافت پاسپورت دومینیکا با سرعت بالا سبب شده است که بسیاری از افراد برای دریافت این تابعیت اقدام کنند. مراحل دریافت این پاسپورت به شرح زیرند:

چرا به خرید پاسپورت نیاز داریم؟

ثروتمند بودن فقط به معنی خرید جت های شخصی، کشتی و هتل نیست. بلکه این روزها بسیاری از افراد ثروتمند، پول خود را صرف خرید پاسپورت دوم می کنند.

طبق تحقیقات شرکای جهانی CS در سال ۲۰۱۷، ۸۹% از مردم علاقه مند به داشتن پاسپورت دوم هستند، و بیش از ۳۴% از آن ها به دنبال سرمایه گذاری برای دریافت این پاسپورت ها هستند.

نکته جالب این است که حتی ۸۰% از کسانی که مایل به دریافت پاسپورت دوم هستند، حاضرند ۵% از درآمد سالیانه خود را صرف اخذ پاسپورت دوم کنند.

خوشبختانه، برخی از کشورها این امکان را فراهم می کنند، و از طریق برنامه های شهروندی از طریق سرمایه گذاری- که به طور معمول سرمایه گذاری از طریق پرداخت پول است- پاسپورت دوم به شخص تعلق می گیرد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد