زومیت

زومیت | اخبار فناوری

زومیت

زومیت | اخبار فناوری

خرید گوگل ویس

گوگل یکی از پرکاربردترین اپلیکیشن های موبایل است. برنامه های کاربردی و ابزارهای زیادی که در اختیار کاربران قرار می دهد یکی از بزرگترین دلایل محبوبیت آن است. یکی از قابلیت های گوگل سرویس گوگل ویس می باشد که از سال 2009 در اختیار کاربررار گرفته است.این سرویس این امکان را در اختیار کاربران قرار داده است که علاوه بر دریافت پیام در اینترنت، تماس بگیرند، تلفنی نیز باشند. این سرویس بر روی تلفن همراه یا کامپیوتر نیز قابل استفاده است. به طور کلی مزایای زیادی دارد.


یکی از مزیت های اصلی سرویس Google Weiss امکان اتصال یک یا چند تلفن یا سیستم در یک زمان به شماره های Google Voice است. این بدان معناست که تعدادی از افراد می توانند از شماره های Google Weiss برای برقراری تماس تلفنی استفاده کنند. در رابطه با این سرویس، لازم به توضیح است که داده ها و اطلاعات مربوط به حساب کاربری شما را نیز نگهداری می کند. این ویژگی امکان ثبت نام در وب سایت ها و اپلیکیشن های مختلف را برای کاربران آسان می کند. در این مقاله بیشتر در مورد گوگل ویس توضیح خواهیم داد. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد خرید Google Voice با ما همراه باشید.



گوگل سفید:

جالب است بدانید گوگل ویس نه تنها در آمریکا بلکه در ایران نیز طرفداران زیادی دارد. در مورد اینکه گوگل ویس چیست، لازم به توضیح است که این عنوان متعلق به شماره مجازی آمریکا است. بد نیست بدانید این سرویس برای شهروندان آمریکایی کاملا رایگان است و برای استفاده از آن نیازی به پرداخت هزینه ای ندارند. این بدان معناست که دریافت تماس ها و پیام ها با استفاده از آن کاملا رایگان است. نیازی به گفتن نیست که تماس و ارسال پیامک به شماره های ایالات متحده رایگان است و اتصال به کشورهای دیگر هزینه دارد.در مورد مدت اعتبار لازم به توضیح است که تاریخ انقضا ندارد اما مدتی دارد که می تواند کار کند. هدف این رویکرد شناسایی کاربران فعال و حذف کاربران غیرفعال است. برای این منظور گوگل ویس بازه زمانی ۵ تا ۶ ماهه را در نظر گرفت. اگر کاربر در این مدت فعال نباشد، شرکت سعی می کند حساب کاربری او را حذف کند. می توان اقداماتی را برای جلوگیری از حذف حساب به دلیل عدم فعالیت انجام داد. به عنوان مثال، هر سه ماه یک بار، می توانید یک پیام به شماره ایالات متحده ارسال کنید تا خود را به عنوان یک کاربر فعال معرفی کنید.


گوگل ویس در ایران:

با تکنیک های فعلی که از گوگل ویس هستند آشنا شوید. آیا می دانستید که این یک سرویس رایگان برای شهروندان آمریکایی است؟ سوالی که در این قسمت مطرح می شود این است که چرا کاربران ساکن ایران باید از گوگل ویس استفاده کنند؟ چرا کاربران ایرانی گوگل ویس را خریدند؟ یکی از دلایل اصلی جریمه های اعمال شده توسط کاربران ایرانی از طریق وب سایت ها و اپلیکیشن های خاص است. برخی از سرویس‌ها و اپلیکیشن‌ها برای کاربران ایرانی سانسور شده‌اند، بنابراین نمی‌توانید به آن‌ها دسترسی داشته باشید یا با شماره‌های ایرانی از خدمات آن‌ها استفاده کنید. در چنین مواقعی کاربرانی که قصد استفاده از آن ها را دارند می توانند با گوگل ویس از آن ها استفاده کنند. این سرویس شماره ای را ارائه می دهد که در واقع در ایالات متحده ثبت شده است، بنابراین می توانید از سایر خدمات موجود برای کاربران ایالات متحده استفاده کنید.


هیچ محدودیتی در استفاده از آن وجود ندارد. با دستان خود می توانید از آن در اینترنت و حتی خارج از اینترنت استفاده کنید.در مورد استفاده از آن باید به این نکته اشاره کرد که این سرویس برای کاربران آمریکایی در نظر گرفته شده است، بنابراین فقط این افراد مجاز به استفاده از آن هستند. بنابراین می توان گفت استفاده از آن در هر کشوری غیر از آمریکا غیرقانونی است. بهتر است توجه داشته باشید که در ایران کاربران در خرید گوگل ویس گناهی ندارند.


ثبت نام در Google Weiss:

برای ثبت نام در این سرویس باید یک حساب کاربری گوگل داشته باشید. ضمناً داشتن IP و شماره سیم کارت آمریکا الزامی است. با توجه به این موارد می توان گفت که اگر کاربر در ایران باشد نمی تواند شخصاً به گوگل ویس مراجعه کند و باید به طریق دیگری آن را ارائه دهید. سوالات متداول در مورد ثبت نام در گوگل ویس آیا امکان انتقال شماره گوگل ویس به حساب گوگل شما وجود دارد؟ برای پاسخ به این سوال بهتر است شرایط ثبت نام در گوگل ویس را در نظر بگیرید.


با توجه به توضیحات، برای ثبت نام در گوگل ویس نیاز به داشتن اکانت گوگل دارید. در این خصوص لازم به توضیح است که تغییر اطلاعات در گوگل ویس از نظر امنیتی یک اقدام منطقی است اما بهتر است توجه داشته باشیم که هر اقدامی عواقبی را به دنبال خواهد داشت. به طور کلی اگر کاربر ایرانی هستید و سرویس گوگل ویس دارید، امکان غیرفعال کردن آن وجود دارد زیرا شرکت مرتبط با آن به روش های مختلف آن را تایید می کند. به طور کلی در این مورد ضمانت 100% وجود ندارد.


در نهایت در این مقاله در مورد سرویس گوگل ویس بیشتر توضیح خواهیم داد. علاوه بر این، در مورد خرید Google Voice اطلاعات بیشتری کسب خواهید کرد.در همین راستا لازم به توضیح است که متاسفانه جریمه های زیادی برای کاربران ایرانی که مجبور به دسترسی به بسیاری از اپلیکیشن ها و خدمات هستند اعمال می شود. به همین دلیل، کاربران ایرانی مجبورند برای دوری از تحریم های موجود، به روش هایی مانند معامله خرید Google Voice متوسل شوند. با داشتن Google Voice شما به عنوان یک کاربر آمریکایی شناخته می شوید و می توانید از خدمات ارائه شده به کاربران آمریکایی در اینترنت بهره مند شوید.


بایننس چیست؟

اگر با دنیای ارزهای دیجیتال آشنا هستید، می دانید که بایننس بزرگترین صرافی ارز دیجیتال در جهان است. حجم مبادلات در این صرافی ارز دیجیتال بسیار بیشتر از سایر صرافی ها است و معامله گران زیادی به صورت روزانه با این صرافی کار می کنند. اگر خرده فروش هستید، باید رویای استفاده از بایننس را داشته باشید.



استفاده از Bainance Exchange به شما کمک می کند تا کسب و کار خود را بهبود بخشید. با دسترسی و استفاده از وب سایت بایننس می توانید بیش از هر صرافی دیگری درآمد کسب کنید. یکی از دلایل علاقه افراد به صرافی بایننس پشتیبانی قوی و امنیت بسیار بالای آن است. صرافی بایننس در سال‌های اخیر به قدری محبوب شده است که می‌تواند بر دنیای ارز دیجیتال تأثیر بگذارد. تهیه فهرستی از اندیکاتورهای جدید در صرافی بایننس نکته ای برای این اندیکاتور است.


ثبت نام  و وریفای بایننس در بورس بایننس در بسیاری از کشورها امکان پذیر نیست. ایران یکی از کشورهایی است که توسط بخش بایننس تحریم شده است. اولین قدم برای دسترسی به وب سایت بایننس، تغییر IP است. هر کسی می تواند از وب سایت Binance برای تغییر IP خود استفاده کند. سیستم امنیتی Binance به گونه ای طراحی شده است که اگر تعداد IP های یک حساب کاربری بیش از حد تغییر کند، آن حساب مسدود می شود.بنابراین در چنین شرایطی باید از VPS یا IP ثابت استفاده کنید. البته تایید حساب یکی از راه های جلوگیری از مسدود شدن حساب است.


چرا باید ترازنامه ها تایید شود؟

مانند تمامی صرافی های ارز دیجیتال، بایننس نیز برای کاربران خود یک پایگاه کاربری تعریف کرده است. سطح کاربران این سایت به سه بخش تقسیم می شود. سطح کاربری شما ارتباط مستقیمی با میزان دلاری دارد که می توانید از این سایت در روز کسب کنید. هرچه سطح تأیید حساب شما بالاتر باشد، دلار بیشتری می توانید معامله و برداشت کنید. اگر حساب شما در Bainance تأیید شده است، می توانید اشتراک حساب مسدود شده خود را لغو کنید.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد