زومیت

زومیت | اخبار فناوری

زومیت

زومیت | اخبار فناوری

خرید گوگل ویس

گوگل یکی از پرکاربردترین اپلیکیشن های موبایل است. برنامه های کاربردی و ابزارهای زیادی که در اختیار کاربران قرار می دهد یکی از بزرگترین دلایل محبوبیت آن است. یکی از قابلیت های گوگل سرویس گوگل ویس می باشد که از سال 2009 در اختیار کاربررار گرفته است.این سرویس این امکان را در اختیار کاربران قرار داده است که علاوه بر دریافت پیام در اینترنت، تماس بگیرند، تلفنی نیز باشند. این سرویس بر روی تلفن همراه یا کامپیوتر نیز قابل استفاده است. به طور کلی مزایای زیادی دارد.


یکی از مزیت های اصلی سرویس Google Weiss امکان اتصال یک یا چند تلفن یا سیستم در یک زمان به شماره های Google Voice است. این بدان معناست که تعدادی از افراد می توانند از شماره های Google Weiss برای برقراری تماس تلفنی استفاده کنند. در رابطه با این سرویس، لازم به توضیح است که داده ها و اطلاعات مربوط به حساب کاربری شما را نیز نگهداری می کند. این ویژگی امکان ثبت نام در وب سایت ها و اپلیکیشن های مختلف را برای کاربران آسان می کند. در این مقاله بیشتر در مورد گوگل ویس توضیح خواهیم داد. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد خرید Google Voice با ما همراه باشید.



گوگل سفید:

جالب است بدانید گوگل ویس نه تنها در آمریکا بلکه در ایران نیز طرفداران زیادی دارد. در مورد اینکه گوگل ویس چیست، لازم به توضیح است که این عنوان متعلق به شماره مجازی آمریکا است. بد نیست بدانید این سرویس برای شهروندان آمریکایی کاملا رایگان است و برای استفاده از آن نیازی به پرداخت هزینه ای ندارند. این بدان معناست که دریافت تماس ها و پیام ها با استفاده از آن کاملا رایگان است. نیازی به گفتن نیست که تماس و ارسال پیامک به شماره های ایالات متحده رایگان است و اتصال به کشورهای دیگر هزینه دارد.در مورد مدت اعتبار لازم به توضیح است که تاریخ انقضا ندارد اما مدتی دارد که می تواند کار کند. هدف این رویکرد شناسایی کاربران فعال و حذف کاربران غیرفعال است. برای این منظور گوگل ویس بازه زمانی ۵ تا ۶ ماهه را در نظر گرفت. اگر کاربر در این مدت فعال نباشد، شرکت سعی می کند حساب کاربری او را حذف کند. می توان اقداماتی را برای جلوگیری از حذف حساب به دلیل عدم فعالیت انجام داد. به عنوان مثال، هر سه ماه یک بار، می توانید یک پیام به شماره ایالات متحده ارسال کنید تا خود را به عنوان یک کاربر فعال معرفی کنید.


گوگل ویس در ایران:

با تکنیک های فعلی که از گوگل ویس هستند آشنا شوید. آیا می دانستید که این یک سرویس رایگان برای شهروندان آمریکایی است؟ سوالی که در این قسمت مطرح می شود این است که چرا کاربران ساکن ایران باید از گوگل ویس استفاده کنند؟ چرا کاربران ایرانی گوگل ویس را خریدند؟ یکی از دلایل اصلی جریمه های اعمال شده توسط کاربران ایرانی از طریق وب سایت ها و اپلیکیشن های خاص است. برخی از سرویس‌ها و اپلیکیشن‌ها برای کاربران ایرانی سانسور شده‌اند، بنابراین نمی‌توانید به آن‌ها دسترسی داشته باشید یا با شماره‌های ایرانی از خدمات آن‌ها استفاده کنید. در چنین مواقعی کاربرانی که قصد استفاده از آن ها را دارند می توانند با گوگل ویس از آن ها استفاده کنند. این سرویس شماره ای را ارائه می دهد که در واقع در ایالات متحده ثبت شده است، بنابراین می توانید از سایر خدمات موجود برای کاربران ایالات متحده استفاده کنید.


هیچ محدودیتی در استفاده از آن وجود ندارد. با دستان خود می توانید از آن در اینترنت و حتی خارج از اینترنت استفاده کنید.در مورد استفاده از آن باید به این نکته اشاره کرد که این سرویس برای کاربران آمریکایی در نظر گرفته شده است، بنابراین فقط این افراد مجاز به استفاده از آن هستند. بنابراین می توان گفت استفاده از آن در هر کشوری غیر از آمریکا غیرقانونی است. بهتر است توجه داشته باشید که در ایران کاربران در خرید گوگل ویس گناهی ندارند.


ثبت نام در Google Weiss:

برای ثبت نام در این سرویس باید یک حساب کاربری گوگل داشته باشید. ضمناً داشتن IP و شماره سیم کارت آمریکا الزامی است. با توجه به این موارد می توان گفت که اگر کاربر در ایران باشد نمی تواند شخصاً به گوگل ویس مراجعه کند و باید به طریق دیگری آن را ارائه دهید. سوالات متداول در مورد ثبت نام در گوگل ویس آیا امکان انتقال شماره گوگل ویس به حساب گوگل شما وجود دارد؟ برای پاسخ به این سوال بهتر است شرایط ثبت نام در گوگل ویس را در نظر بگیرید.


با توجه به توضیحات، برای ثبت نام در گوگل ویس نیاز به داشتن اکانت گوگل دارید. در این خصوص لازم به توضیح است که تغییر اطلاعات در گوگل ویس از نظر امنیتی یک اقدام منطقی است اما بهتر است توجه داشته باشیم که هر اقدامی عواقبی را به دنبال خواهد داشت. به طور کلی اگر کاربر ایرانی هستید و سرویس گوگل ویس دارید، امکان غیرفعال کردن آن وجود دارد زیرا شرکت مرتبط با آن به روش های مختلف آن را تایید می کند. به طور کلی در این مورد ضمانت 100% وجود ندارد.


در نهایت در این مقاله در مورد سرویس گوگل ویس بیشتر توضیح خواهیم داد. علاوه بر این، در مورد خرید Google Voice اطلاعات بیشتری کسب خواهید کرد.در همین راستا لازم به توضیح است که متاسفانه جریمه های زیادی برای کاربران ایرانی که مجبور به دسترسی به بسیاری از اپلیکیشن ها و خدمات هستند اعمال می شود. به همین دلیل، کاربران ایرانی مجبورند برای دوری از تحریم های موجود، به روش هایی مانند معامله خرید Google Voice متوسل شوند. با داشتن Google Voice شما به عنوان یک کاربر آمریکایی شناخته می شوید و می توانید از خدمات ارائه شده به کاربران آمریکایی در اینترنت بهره مند شوید.


بایننس چیست؟

اگر با دنیای ارزهای دیجیتال آشنا هستید، می دانید که بایننس بزرگترین صرافی ارز دیجیتال در جهان است. حجم مبادلات در این صرافی ارز دیجیتال بسیار بیشتر از سایر صرافی ها است و معامله گران زیادی به صورت روزانه با این صرافی کار می کنند. اگر خرده فروش هستید، باید رویای استفاده از بایننس را داشته باشید.



استفاده از Bainance Exchange به شما کمک می کند تا کسب و کار خود را بهبود بخشید. با دسترسی و استفاده از وب سایت بایننس می توانید بیش از هر صرافی دیگری درآمد کسب کنید. یکی از دلایل علاقه افراد به صرافی بایننس پشتیبانی قوی و امنیت بسیار بالای آن است. صرافی بایننس در سال‌های اخیر به قدری محبوب شده است که می‌تواند بر دنیای ارز دیجیتال تأثیر بگذارد. تهیه فهرستی از اندیکاتورهای جدید در صرافی بایننس نکته ای برای این اندیکاتور است.


ثبت نام  و وریفای بایننس در بورس بایننس در بسیاری از کشورها امکان پذیر نیست. ایران یکی از کشورهایی است که توسط بخش بایننس تحریم شده است. اولین قدم برای دسترسی به وب سایت بایننس، تغییر IP است. هر کسی می تواند از وب سایت Binance برای تغییر IP خود استفاده کند. سیستم امنیتی Binance به گونه ای طراحی شده است که اگر تعداد IP های یک حساب کاربری بیش از حد تغییر کند، آن حساب مسدود می شود.بنابراین در چنین شرایطی باید از VPS یا IP ثابت استفاده کنید. البته تایید حساب یکی از راه های جلوگیری از مسدود شدن حساب است.


چرا باید ترازنامه ها تایید شود؟

مانند تمامی صرافی های ارز دیجیتال، بایننس نیز برای کاربران خود یک پایگاه کاربری تعریف کرده است. سطح کاربران این سایت به سه بخش تقسیم می شود. سطح کاربری شما ارتباط مستقیمی با میزان دلاری دارد که می توانید از این سایت در روز کسب کنید. هرچه سطح تأیید حساب شما بالاتر باشد، دلار بیشتری می توانید معامله و برداشت کنید. اگر حساب شما در Bainance تأیید شده است، می توانید اشتراک حساب مسدود شده خود را لغو کنید.

سنگ مصنوعی

سنگ مصنوعی ، تهیه کننده سنگ تراورتن مصنوعی برای نمای ساختمانها

سنگ نمای مصنوعی Travertine (Abbas Super Design) Fardad Alborz ، که تنها تولید کننده این نوع سنگ نمای مصنوعی است.


تراورتن سنگ مصنوعی به دلیل زیبایی در طراحی و رنگ ، مقاومت و کیفیت بالا و قیمت بسیار مناسب ، توجه بسیاری از معماران را به خود جلب کرده است.

نمای سنگ مصنوعی

این سنگ به دلیل رنگهای روشن و سفید و شباهت عالی به سوپر آبرز ، زیبایی خاصی به نمای ساختمان شما می بخشد.

تنوع در رگهای سنگ مصنوعی و تغییرپذیری رگها به عنوان سنگ طبیعی باعث شده است که از نظر ظاهری متفاوت از سوپر آبها آباد نباشد.

این سنگ به دلیل سختی زیاد ، جلا دادن عالی ، انتخاب مناسبی برای نمای ساختمان در مقایسه با سایر محصولات سنگی است.


همچنین مقاومت بزرگ این سنگ در برابر باران ، برف و سرما یکی از مزایای آن است.

این سنگ یکی از منحصر به فرد ترین آثار باستانی در جهان است.

سنگ مصنوعی نمای از نظر طراحی کاغذ دیواری و رنگ در سبک های مختلف ، از جمله:


سنگهای بدون روبان ، پس زمینه روشن با نوارهای خامه ای و کاغذ دیواری خامه ای با نوارهای شکلاتی از طراحی عباس آباد فوق العاده ابرو.


یکی از بهترین طرح های فروش ، طراحی تراورتن مصنوعی عباس آباد فوق العاده ابرو است که می توانید در تصویر مشاهده کنید.


نمای سنگ مصنوعی از تراورتین آباد آباد


خواص تراورتن مصنوعی

1- این سنگ از بتن فرآوری شده تولید می شود

این ماده از ترکیبات ماسه ای ، مواد معدنی ، پودر سنگی ، رنگهای معدنی آلمانی و روان کننده های بتونی بدون استفاده از رزین ، مواد پلیمری ، چسب و غیره به دست می آید.

2- از نظر وزن و سختی همان تراورتن طبیعی است و در هر متر مربع 38 کیلوگرم وزن دارد.

3- با توجه به نوع خاص فرآیند تولید و نوع قالب ، باعث ایجاد چگالی بسیار بالا در سنگ می شود و درصد جذب آب در این سنگ صفر است.این باعث می شود سنگ در برابر سرما ، گرما ، برف و باران مقاوم باشد.


مشکلات سنگ طبیعی به دلیل جذب آب از سطح سنگ مانند انجماد ، لایه برداری ، شوره سر و ترک خوردگی…

در این سنگ صفر است.

4- رنگ سنگ یک رنگ معدنی آلمانی است و مواد ضد UV در این سنگ برای مقاومت در برابر پرتوهای خورشید استفاده می شود.

رنگ با مواد سطحی مخلوط شده و سپس شکل داده شده و به هیچ وجه سنگ را نقاشی نمی کند ، که باعث ایجاد عمر طولانی رنگ می شود.

5- قسمت پشتی این سنگ جذب آب زیادی دارد و آن را 2 تا 3 برابر چسبنده تر از سنگ طبیعی بدون نیاز به خراش می کند.

6 چهار گوشه این سنگ حذف شده و به دلیل ضخامت 18 میلی متر آن می توان لگد زد.

7- اندازه سنگ 205 * 40 سانتی متر است.


تراورتن سنگی مصنوعی


استفاده از سنگ تراورتن مصنوعی:

نمای یک ساختمان تراورتن مصنوعی به دلیل مقاومت و سختی زیاد و بدون تخلخل زیاد و چسبندگی ملات سیمان…


می توان از آن در نمای یک ساختمان بلند استفاده کرد.


 مزایای نمای سنگی مصنوعی ساختمان

1- ظاهری فوق العاده مانند عباس آباد فوق العاده

2- جذب آب به صفر از سطح سنگ

3- مقاومت در برابر سنگی زیاد از هوای سرد و یخبندان

4- چسبندگی بسیار زیاد با ملات سیمان

5- تنوع رگهای سنگی مانند سنگ طبیعی

6- تولید کننده سنگ مصنوعی


سنگ مصنوعی تراورتن


 چسبندگی سنگ تراورتن مصنوعی چیست؟

یکی از بزرگترین مشکلات هنگام کار با بسیاری از سنگهای طبیعی ، چسبندگی جزئی آن به ملات سیمان و جذب آب کم آن است.

این مشکل در بسیاری موارد قابل حل است.

اما برای اطمینان از حجم و هزینه اجرای و افزایش مدت زمان پروژه هزینه دارد.

قسمت پشتی این سنگ به دلیل وجود لکه های معدنی و شن و ماسه یک سطح ناهموار ایجاد کرد

این امر باعث جذب آب بسیار زیاد و چسبندگی دوغاب زیادی شد.به طوری که حتی در کوچکترین عرض های برش به هیچ توپی نیاز نیست.

مشکل دیگر سنگ طبیعی تفاوت ضریب انبساط حرارتی آن نسبت به دوغاب سیمان پشت سنگ است.

این سنگ را از سیمان در طول سال ها جدا می کند.

لازم به ذکر است که سنگ مصنوعی نما به دلیل اینکه از بتن فرآوری می شود:

ضریب انبساط حرارتی بسیار نزدیک به دوغاب است زیرا هر دو از یک ماده هستند.



انبساط حرارتی خطی:

افزایش انرژی جنبشی ذرات سنگ ساز باعث افزایش فاصله تعادلی اتم های پیوند شده می شود.


در نتیجه باعث افزایش طول پیوندهای شیمیایی می شود.

افزایش طول این پیوندها باعث افزایش طول جامدات می شود.

ماربل شیت

ورق ماربل شیت چیست؟

لیست های ماربل شیت یا استانیت از دو کلمه تشکیل شده است: سنگ (سنگ) و مرمر (نوعی سنگ جلا) که نوعی سنگ مصنوعی است و پودر با ترکیب تار PVH تولید می شود. تعرفه های رزین Puh با سنگ نسبت پودر است.


قفسه مرمر توسط معماران داخلی توسط معماران داخلی در نظر گرفته می شود به دلیل این که کیفیت ظاهر سنگ طبیعی شبیه به سنگ طبیعی است. این سنگ در ساختمانها ، هتل ها ، بیمارستان ها ، هول ، مشاغل ، رستوران ها و حتی توالت استفاده می شود.

انواع صفحات ماربل شیت

صفحه مرمر پی وی سی

دیوارهای PVC و پانل های سقفی از آب از مواد ساخته شده و آب بسیار پایدار هستند. دیوارهای PVC و پانل های سقفی مناسب برای بستن سقف و دیوارهای اراضی مرطوب هستند. این نوع PVC بسته شدن این نوع پوشش دیواری بهترین انتخاب برای گاراژها و عمودی است.


پانل های PVC پس از بسیار قوی و بادوام و نصب و نصب به خدمات نیاز ندارند. بنابراین آنها در لرزش و عدم تحمل زندگی می کنند. این نوع پانل های PVC به طور مستقیم با گچ متفاوت است و پانل PP معمولی به طور مستقیم متفاوت است و از نظر اقتصادی اقتصادی همراه با اقتصادی کمتری از نظر اقتصادی است. یکی از ویژگی های منحصر به فرد بسته شدن PvC Marble Legrad PvC ، ثبات آتش آن است.


ورق ماربل شیت 

پوشش Ultravionet یک ترکیب واضح و سپس ورق با پرتوهای ماوراء بنفش و سپس ورق با پرتوهای ماوراء بنفش بلافاصله و ورق اشعه NC است. بنابراین ، چشم انداز ویژه ای در مورد زیور آلات داخلی ساختمان می دهد. این نوع دیوار آب را صرف نمی کند ، اما آب صبور است.دیوارهای اشعه ماوراء بنفش و پنل سقفی برای بیشتر برنامه های ساختمانی مناسب است. مواد شیمیایی تحت پوشش اروماتیک شامل پلی اتیلن ، کلسیم کربنیک ، کارولینیت است. این ترکیبات با مواد چسبنده ای تمیز و مخلوط می شوند که به شما کمک می کند روی کاغذ گیر کنید. بسته به استفاده از پوشش ماوراء بنفش ، با بازتاب و ضخامت می تواند متفاوت باشد. پوشش اشعه ماوراء بنفش توسط پوشش کاغذ ، سیل و لمینت توسط معماران بلند و داخلی بررسی شده است.


ورق مرمر رنگ آمیزی

صفحه سنگ مرمر یا مرمر دارای رنگ ها و طراحی های زیادی است که شامل همه نمونه های باز و مخلوط است. با این حال ، محبوب ترین و گسترده ترین این گزینه ها یک شکل مرمر است که به عنوان یک صفحه مرمر و یک ورق مرمر سفید شناخته می شود.

برای مشاهده همه رنگ های ورق های مرمر و طراحی آنها ، می توانید از کاتالوگ آن برای ارائه همه رنگ ها و طراحی استفاده کنید. بهترین و کامل فهرست صفحات مرمر با ایران را می توان در  مشاهده کرد.


درباره قیمت صفحات ماربل شیت در سال 1401

فروشگاه System Store128 تأمین کننده صفحات مرمر از صفحات مرمر ایران است و با رنگ و طرح های عملی از نظر کیفی آرتانیزه شده است. پانل دیواری و مشهور در سایت با دو نوع ابعاد مربع 28 سانتی متر 12 سانتی متر فروخته می شود.


صفحه قیمت ماربل شیت با ضخامت 2 میلی متر و نور

صفحه مرمر به ضخامت 4 میلی متر

نوع اول دارای 2 مایل و قیمت مناسب و نوع دوم نور و نور است و نوع دوم مخالفت بزرگتر و فوقانی دارد. یکی از محبوب ترین بسته شدن دیوار ، ورق های مرمر بین کمد و هزینه آن بسته به ضخامت محصول متفاوت است.نکات مهم برای خرید مرمر جعلی

شرایط محیطی را بررسی کنید


بسته به زمین مورد استفاده ، ممکن است استون PVC یا UV انتخاب شود. انتخاب بسته شدن دیوار PVC بهترین گزینه برای انتخاب بسته شدن دیوار PVC در محیط مرطوب است. بنابراین ، سرزمین های رطوبت مانند آشپزخانه ها ، حمام ها و گاراژها نیاز به پوشش دیوار PVC دارند.


دیوار انتخاب شده بسته به زمین مورد استفاده می تواند 2 میلی متر یا 4 میلی متر باشد. هرکسی می تواند برنامه یا نور را انتخاب کند.

بهداشتی و ضد باکتریایی

دیوارهای واجد شرایط باید بهداشتی باشند ، بنابراین انتخاب بیمارستان ها باید با انتخاب خواص ضد باکتریایی باشد.



وسواس انرژی را تخصیص می دهد و پوشش دیوار بسته بندی شده احاطه نشده است. بسیاری از افراد فکر می کنند که رنگ و طراحی وظیفه دارند ، اما در واقع انرژی از هم جدا می شود و استفاده از آنها بر رنگ و طراحی تأثیر می گذارد.

طراحی سنگ جعلی باید با پروژه های شخصی انجام شود و طراحی طراحی برای این نوع پوشش دیوار مناسب نیست. طراحی سنگ مرمر سفید و گل رز طلایی و طراحی آشپزخانه بسیار آسان تر و کارآمدتر از ورق مرمر سیاه است و طراحی کف آن با استون سیاه و سیاه ارائه شده است.


ورق مرمر ارزش سنگهای مصنوعی است ، چه با ویژگی های بسیار مهم و کاربردی ، در دسترس است یا خیر؟ بنابراین ، می توانید به  وارد شوید ، و می توانید کاتالوگ محصول را مشاهده کنید ، ویژگی های هر یک را بررسی کنید و سپس ویژگی های هر یک را بررسی کنید.


صفحات ماربل شیت آنلاین

امروز ، زندگی به راحتی و زمان کارگردانی می کند.با توسعه فروشگاه های اینترنتی، اکثر خریدها به صورت آنلاین و آفلاین شده است. نمایندگی ورق مرمر در اصفهان که به خرید و فروش ورق مرمر می پردازد، با راه اندازی  فرصت خرید و فروش اینترنتی را برای سراسر ایران راه اندازی کرده است. با مراجعه به سایت و مشاهده کاتالوگ های کامل، بررسی ویژگی های انواع دیوارپوش، انتخاب طرح و رنگ مورد نظر می توانید فرآیند خرید اینترنتی را به صورت آنلاین انجام دهید.

سقف کاذب

سقف کاذب چیست؟

سقف کاذب در خانه به اندازه استفاده از دکوراسیون در محیط اداری مهم هستند. سقف کاذب زیبا محیط را گرم و زیبا جلوه می دهد. قبلاً طاق نماها را با یک رنگ و گچ بری تمام می کردند، اما امروزه سلیقه ها تغییر کرده و هیچکس سراغ نقاشی و گچ بری نمی رود. ما نمونه های مختلفی را تحویل خواهیم داد. اگر مقرون به صرفه است، می توانید بهترین ها را نصب و استفاده کنید. اتاق در واقع سقف کاذب را می توان روی طاق اصلی و تنها یک بار روی طاق اصلی نصب کرد، زیرا وزن سازه و کاشی ها در قسمت طاق تقسیم شده و بار اضافی بر روی طاق اصلی وارد نمی کند. ساختار ساختمان.


ما در دکوراسیون ازلان به طور مداوم متریال های مختلفی را برای دکوراسیون سقف و دکوراسیون به مشتریان خود معرفی می کنیم. ما همیشه مواد درجه یک را از درب کارخانه در خدمت شما قرار می دهیم. تصمیم گرفتم فوراً آن را بخرم و تمام مصالح مربوط به سقف موقت مانند خود کاشی و ساختار آن را مستقیماً در رنگ های مختلف ارائه دهم. بنابراین کیفیت درجه یک را در اولویت قرار می دهیم و به عنوان حاکم شرکت با توجه به بودجه واقعی قیمت کاملا پایین را نیز در نظر می گیریم.


سقف کاذب  چیست؟

سقف های موقت در خانه به همان اندازه که در محیط های اداری مورد استفاده قرار می گیرند، به اندازه دکوراسیون اهمیت دارند. سقف کاذب زیبا محیط را گرم و زیبا می کند.در گذشته گچ را با یک رنگ و گچ تمام می کردند، اما اکنون طعم آن تغییر کرده است و کسی سراغ رنگ و گچ نمی رود. ما نمونه های مختلفی را تحویل خواهیم داد. اگر قیمت مناسب باشد، بهترین نصب و استفاده امکان پذیر است. داخل اتاق. در واقع به دلیل اینکه وزن سازه و کاشی ها به قسمت هایی از طاق تقسیم می شود و بار اضافی روی سازه اصلی وارد نمی شود، می توان سقف کاذب را روی طاق اصلی و زمانی بسیار سبک قرار داد و روی طاق اصلی قرار داد. .. ساختمان.


برای میهمانان شرکت آذران دکور انواع متریال برای دکوراسیون و دکوراسیون سقف همیشه در اختیار مهمانان قرار می گیرد. ما همیشه مواد خدماتی درجه یک را از درب کارخانه ارائه می دهیم. تصمیم گرفتیم فوراً آن را خریداری کنیم و کلیه مصالح مربوط به سقف کاذب مانند خود کاشی و سازه را مستقیماً در رنگ های مختلف تحویل دهیم. بنابراین، ما کیفیت درجه یک را در اولویت قرار می دهیم و همچنین هدف آن این است که با بودجه واقعی و کاملاً ارزان قیمت باشد.


سقف کاذب در واقع از چندین متریال تشکیل شده اند که در کنار هم یک قوس بسیار ایده آل را تشکیل می دهند. در واقع سقف حدود 10-15 سانتی متر کمتر از قوس اصلی است که می تواند فرآیندهای مختلفی مانند تجهیزات ساختمانی، آب و فاضلاب را پنهان کند. می توانید پشت این کاشی های زیبا و همچنین کارهای برقی پنهان شوید. در واقع نوعی عایق پوششی است اما نوعی عایق است که می توان آن را در منازل، مراکز خرید، مراکز خرید و ... نصب کرد زیرا روی قسمت خاصی تمرکز نمی کند. از سوی دیگر در مراکز عمومی.


در واقع سقف اشتباه را می توان به صورت زیر تقسیم کرد:


پانل های پی وی سی در انواع و رنگ های مختلف

انواع کاشی های پی وی سی مانند ساده و روکش دار

انواع کاشی های گچی مانند (ساده، بیضی، حصیری)

کاشی های آسمان مجازی در حدود 40 طرح و رنگ مختلف ساخت کشسان

سقف تقلبی CNC همراه با ساخت درجه یک ساخت گالوانیزه سفید و طلایی


سقف کاذب اشکال مختلفی دارند. پوششی که طاق را تزئین می کند و آرایش داخلی ساختمان را نصب می کند سقف کاذب یا سقف موقت نامیده می شود. سقفی بالای سر وجود دارد، بنابراین باید این قوس را بردارید. آن تصویر تکراری و آن را به یک قوس زیبا تبدیل کنید.خوب در ابتدای روش باید روی این طاق بارگذاری کنیم تا در مرحله اول آیا کارشناسان شرکت آذران دکور می توانند نیاز مشتریان ما را برآورده کنند و آیا ما می توانیم قوس را از نظر اندازه گیری کنیم. قدرت این امکان برای اکثر پروژه ها وجود دارد، چه اضافه شود یا نه، اما اگر این امکان وجود نداشته باشد، قطعاً تعدادی هستند که تقویت می شوند.


سقف موقت پی وی سی

حال لازم است کمی بیشتر در مورد سقف اشتباه خدمت شما توضیح دهیم تا راه حل مناسب خرید را پیش روی عزیزانتان قرار دهید. سقف های موقت و کاشی های 60*60 کاملا مربع شکل هستند و این نوع سقف به دلیل زیبایی و قیمت مناسب بسیار مورد استقبال مشتریان قرار می گیرد. این نوع سقف در پروفیل های آلومینیومی یا گالوانیزه رنگ طلایی یا نقره ای و مسی به فروش می رسد. به صورت شبکه ای به ابعاد 60*60 سانتی متر متصل یا کلیک می کند و در نهایت کاشی ها قرار می گیرند.


مهمترین قسمت سقف کاذب پی وی سی داشتن زیرسازی مناسب است. این به شما این امکان را می دهد که از زیرسازی برای دسترسی به بالاترین قسمت سقف در اسرع وقت استفاده کنید. این امکان دسترسی بهتر به لوله های نصب، شبکه ها و کابل های برق را فراهم می کند. این نوع کاشی زمانی که با سایر سقف های توضیح داده شده در قسمت سقف ترکیب شود، یک ترکیب ایده آل است.


در واقع سقف های موقت پی وی سی در تمامی مقاطع قابل خریداری و نصب می باشد. این برای مکان خاصی در نظر گرفته نشده است. به عنوان مثال، یک آسمان مجازی معمولا برای حمام یا توالت است. می توانید از برخی از اضلاع آشپزخانه یا کلینیک نیز استفاده کنید، اما برای پانل های پی وی سی مشکل متفاوت است، تنها سقف موقتی که هم روی دیوار و هم روی سقف قابل نصب است در واقع همان محصول پی وی سی به طول 6 متر و عرض 20 متر است. نوع هر بسته می تواند فضایی در حدود 12 متر مربع را پوشش دهد 1 سانتی متر.مزایای سقف موقت PVC

ویژگی این سقف این است که شما را برای خرید آن تصمیم می گیرد. جدا از توضیحات قیمت بسیار مناسب که در ادامه در بخش های مختلف به آن خواهیم پرداخت، به ویژگی های آن می پردازیم.


نصب آسان و حمل و نقل آسان توسط شرکت و نصاب تا اتمام پروژه

دسترسی بسیار آسان به تاسیسات

محصولات آنتی باکتریال و ضد جرم

کاشی های 60*60 کاملا ضد آب بوده و در مکان های مرطوب قابل استفاده است

موجود در رنگ ها و محصولات مختلف

بنابراین برای اطمینان از مساحت مناسب، فضای مناسب سقف را بپوشانید

کاشی ها مقرون به صرفه و بسیار مقرون به صرفه هستند

در قسمت فوق پانل پی وی سی و سقف موقت آن را توضیح دادیم و عملکرد آن را به طور کامل بررسی کردیم. می توان گفت این نوع سقف در تمامی مقاطع قابل نصب می باشد. بنابراین نصب این سقف موقت در مکان های مختلف توصیه می شود. کمی خوش طعم است و با نصب لامپ 60*60 با فرمت smd می توانید نور بسیار خوبی را به فضای پروژه منتقل کنید.


سقف گچ موقت

این مدل سقف موقت در واقع یکی از قدیمی ترین و منحصر به فرد ترین مدل ها در کلاس اثاثه یا لوازم داخلی می باشد. این مدل رشما قابل نصب در محیط های اداری، فروشگاهی و فروشگاهی می باشد. قیمت پی وی سی بالاست و این مدل چندان گران نیست. جنس آن گچ بوده و دارای روکش پی وی سی می باشد. مدل های مختلفی وجود دارد مانند:


این مدل برای کسانی است که واقعاً می خواهند پارکینگ مجتمع های تجاری یا مسکونی را تزئین و زیبا کنند. در حالت ایده آل سقف تمام عیار با ابعاد 60*60 نوعی عایق و نوعی عایق هدر دادن انرژی گرمایشی و سرمایشی است.کاشی های گچی در انواع مختلف ساده و آکوستیک استفاده می شود. کاشی های آکوستیک اغلب توسط فروشندگان اثاثه یا لوازم داخلی شنیده می شود، اما آنها منطقی نیستند. این کاشی ها برای عایق صدا بسیار مناسب هستند. معمولا توسط شرکت آذران دکور ارائه می شود. کاشی و سازه برای عزیزان که در آن صدا و صدا مهم است و در واقع نوعی سقف کاذب است که بهترین عایق را نسبت به سایر سقف ها دارد.


کاشی های گچی ساده و بدون سوراخ برای فضاهای اداری و بانکی نیز مناسب بوده و برای کار مناسب هستند. این کاشی های معمولی ساده و زیبا هستند و همچنین بدون رنگ فضای مناسبی برای اجرا دارند اما ساده هم هستند و به شکل گلدان یا سوراخ است تقدیم شما دوستان عزیز. اگر با دقت به بانک مراجعه کنید معمولا سقف این مدل را در این قسمت ها خواهید دید. یعنی اکثر بانکداران محترم ما سقف این مدل را خیلی دوست دارند اما در این محیط شیک و بسیار موثر است. در واقع به عبارت ساده تر این مدل در واقع برای این قسمت از بانک و محیط ساخته شده است و زیبایی فوق العاده ای دارد، به همین سبک سقف های موقت را به این دوستان می دهیم پیشنهاد می کنم استفاده کنید.


کاشی های گچی عایق صدا (آکوستیک) یا عایق هستند و معمولاً در پشت پشم سنگ نگه داشته می شوند تا از انتقال صدا جلوگیری کرده و جذب را کاملاً کاهش دهند. کاشی های آکوستیک معمولا روکش پی وی سی هستند و این کار ماست. با این حال، مشکل اصلی استفاده از مواد خوب برای نصب موفق است. اگر می خواهید رازهای نصب به موقع را به اشتراک بگذارید، مهم است که متریال درجه یک و ساختارهای مختلف، همگی در اندازه یکسان داشته باشید. از یک طرف و از طرف دیگر می توانید با ویژگی هایی مانند داشتن کارت گارانتی طلایی در خدمات پس از فروش مودب باشید.در واقع سازه ای با کاشی است که امکان ایجاد یک نصب را به خوبی فراهم می کند.


سقف های موقت آکوستیک فقط برای کاهش نویز و به حداقل رساندن پژواک و لرزش صدا نصب می شوند. اولین چیزی که در مورد مد این کاشی به ذهن می رسد این است که صدای این مدل کاشی آکوستیک را کم کنید. این کار خوب است. شاید تنها نقطه قوت عمده این مدل کاشی صدا باشد، اما می توان آن را نه تنها به این موضوع، بلکه به سقف تأسیسات و سقف خود موضوع نیز مربوط کرد. به همین دلیل است که این مدل سقف موقت بسیار چشمگیر است و به خوبی قابل نصب و استفاده است.


سقف های آکوستیک را نه تنها در منازل، بلکه در هر جای منزل مانند حمام، آشپزخانه، اتاق خواب می توان استفاده کرد، اما مطمئناً بخش مهمی از نصب این کاشی ها در سقف های اداری و تجاری نیز می باشد. استفاده از آن در بانک ها مانند بانک ها، مراکز علمی، مراکز خرید، واحدهای صنعتی، کارخانه ها، سوله ها و ... بسیار متداول است و هرکسی می تواند از این مدل سقف به بهترین شکل ممکن استفاده کند. ویژگی های این سقف به این صورت است که شما تصمیم به خرید آن خواهید داشت


سقف آسمان مجازی

در واقع اگر می خواهید یک سقف بسیار شیک و سقف هایی با انواع و اشکال مختلف در سرویس به نمایش بگذارید، این همان سقف کاذب آسمان مجازی است. این نوع سقف با بیش از 100 مدل در طرح های مختلف خاص و متداول است. در واقع، حدود 40 نوع تصویر کوه و جنگل، 30 نوع تصویر به شکل دریا، 20 نوع تصویر سه بعدی و 20 نوع تصویر سه بعدی وجود دارد. شکل هندسی که می توانیم به شما ارائه دهیم.از نظر روانشناسی رنگ، این مدل سقف کاذب آرامش بخش به قدری زیباست که نورپردازی بسیار شیکی در بالای این مدل سقف دارد، بنابراین می توانید نور مهتابی را به نور ماه جدید بتابانید.با طیف بسیار گسترده ای از رنگ ها و بازارهایی که پراکنده می شوند. نور بیش از شعاع های بزرگتر، موضوع آسمان مجازی به طور فزاینده ای در اولویت قرار می گیرد.


همیشه در شلوغی هر یک از ما، لذت بردن از مناظر زیبا شما را برای دقایقی از هیاهوی این شهر رها می کند و به شما اجازه می دهد کمی استراحت کنید. بیشتر ما یک شرکت دکوراسیون ازلان هستیم. حدود 50 سقف مختلف وجود دارد که همیشه از طبیعت الهام گرفته شده اند.

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 17 18

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19

1 2 3 4 5 61  2 1 2 1 2 3 4  5 6  7 1  2  3  4  5  6 1  2  3  4  5  6  7  81  2

این مناظر در مکان های مختلف در دسترس هستند. ما کاشی های 30x30، 60 * 60 و 120 * 120 را ارائه می دهیم. این محصول سقفی همیشه فضای زندگی شما را خاطره انگیز می کند و نگرانی های روزانه شما را از بین می برد.



ویژگی های خالی مجازی را می توان به گزینه های زیر تقسیم کرد:


تنوع محصولات در این منطقه نزدیک به 50 رنگ و طرح مختلف است

مقاومت در برابر مواد شیمیایی مانند مواد شوینده. هم مصالح خانگی و هم صنعتی

دارای ابعاد مختلف مناسب برای سقف مورد نظر می باشد

قابل نصب در هر مکانی از آشپزخانه و سرویس بهداشتی گرفته تا مراکز بهداشتی

جابجایی و تعویض بسیار آسان و کاملا قابل شستشو

تمام اسکایتالک مجازی کاملاً ایمن را به سایت پروژه ارسال کنید

مقاومت در برابر اشعه ماوراء بنفش و نور خورشید در محیط های اداری و تجاری

امکان چاپ مستقیم عکس های مورد نیاز بر روی سقف آسمان مجازی طلق

نصب تا حدی به اندازه کافی برای او آسان است که اگر مشتری فنی باشد، خود را نصب کند

سقف موقت آسمان مجازی در واقع مودبانه در بالای سرویس با ترکیبی از کمی سلیقه و رنگ های مختلف سفید و نور آفتابی زیبایی چشم انداز طبیعی بکر داخل واحد را به نمایش می گذارد. ویژگی منحصر به فردی که می توان به آن دست یافت. ممکن است روی سقف حمام یا توالت کار کند.چاپ کامل بر روی پرس قدرتمند انجام می شود و سقف موقت این مدل در هر زمان قابل شستشو می باشد. همچنین دارای ظرفیت نصب عالی بر روی سقف پاسیو و بالکن می باشد.

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11

سقف کشسان یا واریسول

اگر می خواهید ظاهری الاستیک داشته باشید، این یک متریال عالی با سقف موقت درجه یک است. خاصیت ارتجاعی در طرح های مختلف لابی یکی از ایده آل ترین انواع متریال می باشد. در واقع این متریال در پارچه درجه یک آلمانی با گارانتی درجه یک عرضه می شود. این پارچه های کشسان و پی وی سی مانند قبل هستند. گفته می شد نمی توان در وسط بام ساخت اما با توجه به عکس ها و فیلم های گرفته شده توسط کارشناسان فروش در شرکت دکوراسیون ازلند، باید محل ساخت پروژه را دور بزند. بعد از اینکه توانستید سازه را به صورت ریل در اطراف پروژه بسازید و نصب کنید، پارچه و طرح سفارش مشتری برای پروژه را نصب کنید.


با توجه به اینکه مشتری محترم از مادرش می پرسد که ما روشنایی داریم یا خود مشتری اقدام می کند. توصیه می کنیم از یک لامپ رشته ای استفاده کنید که کل سر شما را بپوشاند. تمام فضاهای روی سقف و دیوارها باید روشن باشد. حتی نصاب های شرکتی نورپردازی می کنند تا با کنترل از راه دور نور، حرکت مشتریان عزیز را به حداقل برسانند و آنها را دور هم جمع کنند. از زیباترین و متنوع ترین نور. شما اشکال مختلفی در سقف خود دارید.

پس از اتمام کار نورپردازی و ساخت و ساز دور پشت بام، پارچه لچک حمل و آماده نصب بر روی استون شیت شد. با حرارت دادن دقیق خمیر، خمیر را از حالت کشش خارج می کند و در نتیجه پس از اینکه توانست به همان میزان حرارت را به خمیر منتقل کند، از ابزار مخصوصی به نام کاردک روی سازه موجود استفاده می کند که نصب شدند. .خاصیت ارتجاعی نماد خانه های لوکس است اما این محصول نورپردازی بسیار زیبایی دارد و اگر می خواهید نورپردازی بهتری داشته باشید باید از سبک جدید نورپردازی کنترلی موجود در بازار استفاده کنید. ما می توانیم در بخش های مختلف شما را مورد آزار و اذیت قرار دهیم و دیدگاه های درجه یک به شما ارائه دهیم.


دلیل محبوبیت این مدل در چند سال اخیر به دلیل تنوع بیشمار محصولات این مدل است. در صورت نیاز آمادگی داریم تمامی ابعادی را که شرکت آذران دکور به آن می اندیشد در اختیار شما قرار دهیم. انتخاب یک نوع سقف کشسان نیاز به اطلاعات اولیه ای دارد که سعی در ارائه اطلاعاتی در مورد آن نوع دارید.


انواع سقف های موقت کشسان به شرح زیر می باشد.


مات ساده لاک ساتن ساده آینه ساتن ساده شفاف و ...


بسته به کاربرد و دکوراسیون در هر مکانی می توان آن را نصب و روشن کرد. بنابراین توصیه می شود در هنگام خرید به نوع کش آن توجه شود. انتخاب نوع کشسان بر اساس نوع افزودنی مورد استفاده علاوه بر مواد اولیه اولیه بوده و ویژگی هایی مانند انتقال نور و رنگ، تغییرات طراحی و کنترل نور را ارائه می دهد. به عنوان مثال، یکی از محبوب ترین انواع کش، نوع راکر است. به دلیل ویژگی هایی مانند چاپ تصویر مورد نظر در دهانه بزرگ بسیار مورد توجه است.


قیمت سقف اشتباه

تا اینجا ما درک کاملی از چیستی سقف موقت، کارایی آن و بهترین راه و نصب آسان داریم. پی وی سی زیبایی خاص خود را دارد.باید گفت که لیست قیمت به دلیل نوسانات دارای نوسان است اما ما محدوده قیمت مورد نظر را ارائه خواهیم داد.(تولید کننده سقف کاذب)


اگر به دنبال سقف موقت ارزان قیمت هستید، استفاده از متریال پی وی سی را توصیه می کنیم. معمولا مدت ها یاد گرفتیم که سقف را گچ کاری کنیم و در نهایت با رنگ سفید به سقف نگاه کنیم. با توجه به اینکه مواد خوبی در بازار وجود دارد، می توانید بهترین استفاده را از آنها داشته باشید


اگر یک قدم جلوتر بروید، می خواهم در مورد قیمت بیشتر صحبت کنم، اما در وهله اول سقف کاذب گچی را می توانید با قیمت 40 تا 50 هزار تومان بسازید. قیمت زیور آلات مانند سایر محصولات است در حالی که در دسته دوم قیمت پانل پی وی سی و کاشی پی وی سی را مشاهده می کنید. قیمت ها از حدود 65000 تومان تا 95000 تومان متغیر است که هر کدام ویژگی های خاص خود را دارند. اگر یک قدم جلوتر بروید به قیمت کاشی های آسمان مجازی رسیده اید. در تعداد محصولات بیش از 50 مدل وجود دارد که هر کدام ویژگی های خاص خود را دارند و قیمت آن حدود 110 تا 140 هزار تومان گفته می شود. اگر می خواهید یک قدم جلوتر بروید و به قله برسید می توانید به سقف کاذب 400000 تومانی بدون نور و 500000 تومانی با نورپردازی اشاره کنید. قیمت ها بسیار رقابتی است و طبقات بازاری که به شما پیشنهاد می کنیم بهترین نوع مواد اثاثه یا لوازم داخلی را در اختیار شما قرار می دهند.


نحوه نصب سقف موقت

همانطور که قبلا گفته شد این پانل ها به طول 6 متر و عرض 20 سانتی متر به تزئین قوس ها کمک می کند و از اتلاف انرژی و دما جلوگیری می کند و در همه موارد سقف های کاذب را روشن می کند و در این بین قیمت ارزان آن مانند PVC است.این بستگی به قوس زیرین هر نصب کننده دارد. با توجه به اینکه مشاوران شرکت آذران دکور راه حل ها و سایر نصب سقف را ارائه می دهند، در اینجا چند مورد کافی است.

زیرسازی چوبی روسی: ساخت زیرسازی چوبی سقف موقت بر عهده شرکت است. به صورت عمودی یا افقی با چوب 2 در 5 یا 2 در 3 کار می کند.

زمانی که زیرسازی کامل شد، بسته به اینکه پانل های PVC یا PVC نصب شده باشد، به صورت عمودی یا افقی در قوس اجرا می شود.


سقف های موقت را می توان روی پانل های پی وی سی یا کاشی های 60*60 اعمال کرد. همچنین در توضیحات کاشی انواع کاشی بسته به سلیقه مشتری برای شرکت آذران دکور نقش آفرینی می کند.

نورپردازی همچنین می تواند به صورت چراغ های smd یا هالوژن باشد.


پی وی سی پس از سال ها فروش در بخش اثاثه یا لوازم داخلی، ثابت کرده است که ارزان ترین مدل سقف، از نظر مناظر زیبا و قیمت به صرفه است. زمانی که مسائل اقتصادی مهم هستند، همیشه از سقف های کاذب پی وی سی استفاده کنید.


 از آنجایی که pvc در درجه اول دافع حشرات و موریانه است، در تمام نقاط ایران قابل استفاده است. همچنین در شمال ایران چای چوبی بهترین شکل را به خود می گیرد و بسیار راحت است. پیشنهاد من به هموطنان شمالی عزیزم این است که چوب بیشتری را کنار بگذارند و به سقف موقت پی وی سی نگاه کنند.

پی وی سی همیشه مشتریان خاص خود را دارد و همانطور که در تصویر مشاهده می کنید می تواند یک متریال بسیار مقرون به صرفه و قابل نصب بر روی دیوار و طاق باشد.

دیوارپوش

دیوارپوش های پلاستیکی


پوشش دیوارپوش ماربل شیت بسیاری از ما بارها اصطلاح دیوارپوش را شنیده ایم و ممکن است این سوال برای شما پیش بیاید که دیوارپوش واقعا به چه معناست. در این مقاله می خواهیم به طور کامل در مورد این محصول صحبت کنیم و اطلاعات مفیدی در مورد دیوارپوش ها در اختیار شما قرار دهیم. در گام اول می خواهیم در مورد تعریف این محصول بیشتر صحبت کنیم.

به طور کلی دیوارپوش ها نوعی از دیوارپوش ها هستند که می توانند برای تزیین دیوارهای منزل یا محل کار خود استفاده شوند. دیوارپوش ها انواع مختلفی دارند که در ادامه توضیح خواهیم داد.


امروزه از آنجایی که تکنولوژی بسیار گسترش یافته است، ابزارهای زیادی برای طراحی این محصولات وجود دارد که باعث می شود گزینه های زیادی برای تزیین دیوارهای ساختمان خود داشته باشید.


دیوارپوش پی وی سی:

پی وی سی نوعی پلیمر ترموپلاستیک است که در سال های اخیر به عنوان یکی از پرمصرف ترین محصولات پتروشیمی شناخته شده است. که جایگزین مصالح ساختمانی مانند چوب، سیمان، سفال و خشت شده اند و در طراحی دکوراسیون داخلی کاربرد فراوانی دارند. بیش از نیمی از PVC ها در صنعت ساختمان استفاده می شود.

دیوارپوش های پی وی سی برای دیوارها و سقف های کاذب استفاده می شوند و قابل اجرا هستند. دیوارپوش های پلاستیکی یکی از ضروری ترین عناصر در زیبایی دکوراسیون داخلی هستند که اگر به درستی و با توجه به طراحی داخلی خانه و محیط کار انتخاب شوند، فضایی زیبا و آرامش بخش را ایجاد می کنند. استفاده از دیوارپوش های پلاستیکی برای رنگ آمیزی، پوشش و تعمیرات سالانه و همچنین صرفه جویی در هزینه های اضافی ساخت راه حل خوبی است.

با توجه به توضیحات ارائه شده در مورد این محصول و ویژگی های آن، دیوارپوش های پلاستیکی در صورت عدم تماس مستقیم با مشعل یا اجسام نوک تیز آسیبی نمی بینند و نیازی به تعویض و تعمیر ندارند. به علاوه این دیوارپوش ها از انتقال سرما و گرما جلوگیری کرده و نقش مفیدی در صرفه جویی در مصرف انرژی دارند.یکی از نکات جالبی که در مورد دیوارپوش های پلاستیکی باید بدانید این است که کانال کشی، تاسیسات مختلف برقی و مکانیکی و سیم کشی های اضافی که برای محیط خانه، به خصوص محیط کاری که از این نوع استفاده می شود، نامرتب و نامرتب به نظر می رسند و وسایل بیشتری را پوشش می دهد. ، پوشش هایی ایجاد می کند به گونه ای که بین دیوار و پی وی سی شکاف ایجاد می شود که تمام سیم ها در پشت دیوار قرار می گیرند. طراحی خاص این دیوارپوش های پلاستیکی به فضای مربوطه هارمونی و زیبایی می بخشد.


کاربردهای دیوارپوش پلاستیکی عبارتند از:

سقف کاذب پی وی سی

کف چوبی

پنجره های دو جداره

پریزهای دیواری

پوشش کف


کاربردهای دیوارپوش پلاستیکی:

گستره و تنوع استفاده از دیوارپوش های پلاستیکی به حدی است که در ساختمان ها و محیط های مختلف مورد استفاده قرار می گیرند. دیوارپوش های پی وی سی را می توان در ساختمان های تجاری، اداری، مسکونی، اتاق های انتظار اداری، لابی هتل ها، ویلاها، رستوران ها، استخرها، بیمارستان ها، سرویس های بهداشتی، اتاق کنفرانس، کارخانه ها، شرکت ها و ... مورد استفاده قرار داد. همچنین در طراحی قسمت های مختلف خانه از جمله: طراحی اتاق نشیمن، اتاق خواب، ورودی و خروجی، اتاق نشیمن، سقف، سرویس بهداشتی استفاده می شد.


نصب روکش پلاستیکی دیوار:

یکی از گزینه هایی که باعث محبوبیت بیشتر دیوارپوش های پی وی سی شده است این است که در گروه دیوارپوش ها قرار می گیرند که به راحتی نصب می شوند و بر روی انواع سطوح قابل نصب هستند، به طوری که دیوارپوش های پی وی سی روی هم لیز خورده و بر روی آن ثابت می شوند. دیوار به دو صورت به دیوار ثابت می شوند: دیوارهای گچی و صاف عموماً با مته پنوماتیک ثابت می شوند اما اگر دیوار سنگی یا صاف نباشد با پیچ به دیوار ثابت می شوند.دیوارپوش های پلاستیکی به سه دسته تقسیم می شوند:

از جمله: روکش شده، ساده و چاپ شده، همه در دسترس و با توجه به کارایی و کاربرد استفاده می شود.


انواع دیوارپوش پی وی سی:

دیوارپوش سه بعدی پی وی سی:

این نوع دیوارپوش بیشتر جنبه تزئینی طرح دار دارد و برای محیط های مختلف در طراحی دکوراسیون داخلی، محیط هایی مانند: مکان های مختلف منازل (اتاق خواب، تالار پذیرایی)، مکان های تفریحی، ادارات استفاده می شود.

دیوارپوش پی وی سی زیر دو نوع است یکی هولوگرام چسبانده شده مانند چسب و با ایجاد لایه محافظ به صورت دیوارپوش اپوکسی نصب می شود و دیگری طرح سه بعدی قابل اجرا بر روی گچ، پلاستیک و مخمل. .

ویژگی های روکش دیوار پی وی سی سه بعدی:

سبک، نصب آسان، فضای کافی برای پوشش سیم ها، تغییر چینش قطعات پی وی سی، مقاوم در برابر رطوبت، خاصیت ارتجاعی بالا، عایق حرارت، سرما و صدا، قابل شستشو با مواد شوینده.

دیوارپوش های سه بعدی به سه دسته چرم، بتن و اپوکسی تقسیم می شوند

چرم : همانطور که از نامش پیداست چرم است و در زیر آن از فوم سرد برای ایجاد حجم در دیوارپوش استفاده شده است این دیوار در مقایسه با سایر محصولات سه بعدی زیباتر است اما قیمت آن بیشتر است.

اپوکسی: دیوارپوش اپوکسی سه بعدی از فوم سرد برای حجم دهی استفاده نمی کند، یعنی حجم ندارد و فقط از تصاویر سه بعدی استفاده می شود.

بتن : این دیوارپوش از بتن ساخته شده است که می توان از انواع رنگ ها استفاده کرد، اگرچه بتنی است، وزن آن سبک است و با چسب یا بانداژ ثابت می شود._پوشش 

  



دیواری با روکش پی وی سی:

دیوارپوش های با روکش پی وی سی در ضخامت ها و طرح های مختلف که دارای لایه های متعددی از جمله: آستر، لاک و پی وی سی می باشد. این دیوارپوش ها به قدری منعطف هستند که می توان آن ها را به اشکال و طرح های مختلفی ساخت که قابل شستشو و ضد باکتری هستند.


دیوارپوش پی وی سی مهر یا چاپ شده:

دیوارپوش های پی وی سی استامپ دارای طرح ها و رنگ های متفاوتی هستند، شما می توانید هر طرحی را که با دکوراسیون داخلی منزل خود مطابقت دارد انتخاب کنید، اما عیب دیوارپوش های پلاستیکی چاپی این است که به مرور زمان و استفاده از مواد می تواند طرح چاپ مواد شوینده روی دیوار را تمیز یا کمرنگ کند. 


ویژگی های دیوارپوش پی وی سی چاپی (استامپ):

100% مقاومت در برابر رطوبت

مقاومت حرارتی 85 درجه سانتیگراد

در هنگام آتش سوزی قابل اشتعال نیست

انعطاف پذیری بالا

چگالی کم در مقایسه با مواد مشابه

مقاوم در برابر حلال ها و مواد شیمیایی

نخور

عایق عالی در برابر گرما و سرما

عایق صدا

قابل شستشو با پاک کننده های حمام


دیوارپوش PVC مقاوم در برابر ضربه:

یکی از مهم ترین ویژگی های این روکش ها همانطور که از نامشان پیداست مقاومت در برابر ضربه آنهاست که باعث شده از نظر ضعف بر تمامی محدودیت های مکانی غلبه کرده و در برابر فشار و ضربه مقاومت بالایی داشته باشند. ضخامت این نوع دیوارپوش 8 میلی متر و در مکان هایی که رفت و آمد زیاد است و احتمال آسیب دیدن دیوار وجود دارد. استفاده می شود. از این روکش ها می توان برای مکان هایی مانند پارکینگ یا حیاط و ادارات استفاده کرد. یکی دیگر از مزایای دیوارپوش های پلاستیکی مقاوم در برابر ضربه، هزینه و قیمت پایین این دیوارپوش ها است.بنابراین برای محیط های پر تردد، می خواهید از دیوارپوش استفاده کنید و توصیه می شود دیوارپوش های مقاوم در برابر ضربه را انتخاب کنید.


ویژگی های دیوارپوش ضد ضربه:

دارای خاصیت آب گریز در برابر رطوبت، احتمال کم سوختگی، مقاومت بالا در برابر حرارت و حرارت، تنوع در طرح و رنگ، امکان نصب سریع و آسان می باشد.

پوشش دیوار شیشه ای:

ویژگی که دیوارپوش های شیشه ای را از سایر محصولات مشابه متمایز می کند، سادگی و جذابیت آنهاست. دیوارپوش های شیشه ای را می توان با سایر دیوارپوش ها در دکوراسیون داخلی نیز استفاده کرد. ضد ضربه است و بیشتر در آشپزخانه استفاده می شود.


دیوارپوش های آلومینیومی:

دیوارپوش های آلومینیومی در رنگ های مختلف موجود می باشد. متداول ترین رنگ ها نقره ای و طلایی هستند. استفاده از دیوارپوش های آلومینیومی تاثیر ویژه ای بر محیط زیست خواهد گذاشت. روش تمیز کردن آن بسیار آسان است، فقط باید سطح دیوار را با حوله تمیز کنید و تمام لکه ها و کثیفی ها از روی آن پاک می شود.


قیمت دیوارپوش پی وی سی:

با توجه به توضیحات ارائه شده لیست قیمت دیوارپوش پلاستیکی کاملا متغیر است. همانطور که می دانید دیوارپوش ها بسته به جنس و نوع طرح قیمت های متفاوتی دارند. به طور کلی می توان گفت دیوارپوش های پی وی سی با توجه به مزایایی که دارند قیمت مناسبی نسبت به سایر دیوارپوش ها دارند. قیمت این دیوارپوش ها بسته به کیفیت نوع متریال به کار رفته در دیوارپوش ها، طرح، رنگ و نوع دیوارپوش ها می تواند متفاوت باشد.

به طور خلاصه دیوارپوش در کرج از رایج ترین انواع دیوارپوش هایی هستند که می توان از آنها در دکوراسیون داخلی استفاده کرد.این دیوارپوش ها برای طراحی دکوراسیون داخلی زیبا و در عین حال شیک هستند و قیمت پایین و مناسبی دارند. و در پول شما صرفه جویی می کنند.


مزایای دیوارپوش PVC:

از ویژگی های دیوارپوش PVC می توان به موارد زیر اشاره کرد: دیوارپوش PVC گزینه مناسبی برای حفظ دیوار است. این دیوارپوش ها از پلاستیک محکم و پی وی سی سخت ساخته شده اند. حال لازم است به برخی از فواید آن اشاره کنیم:

دیوارپوش پلاستیکی سازه را سبک کرده و آسیب های ناشی از زلزله را کاهش می دهد.

دیوارپوش های پی وی سی به قدری منعطف هستند که PVC را می توان روی سطوح منحنی و زاویه دار استفاده کرد.

دیوارپوش های پلاستیکی کاملا ضد آب بوده و برای استفاده در سرویس بهداشتی بسیار مناسب هستند.

تمیز کردن دیوارپوش آسان است، کافی است کثیفی روی آن را با دستمال یا پارچه پاک کنید.

100% ضد خش و بادوام است مگر اینکه اجسام نوک تیز به پوشش دیوار برخورد کنند

مقاوم در برابر حشرات و ضد باکتری است، بنابراین میکروب ها نمی توانند روی دیوارپوش ها تجمع کنند.

دارای عایق حرارت و نور می باشد

دارای عایق صدا و عایق نور می باشد

آنها در طرح های مختلف از جمله رنگ، مدل و شکل ارائه می شوند.

در مقایسه با سایر مصالح ساختمانی مانند چوب، سیمان، آهن و آلومینیوم، ارزان تر و مقرون به صرفه تر است.

تعمیر و نگهداری این نوع دیوارپوش ضد آسیب هزینه کمی دارد

_ دارای روکش کامل برای تجهیزات ساختمانی شامل: سیم کشی و مکانیکی

دیوارپوش های پلاستیکی از نظر شیمیایی در برابر سایش و آب و هوا بسیار مقاوم هستند

به دلیل وزن سبک از استحکام بالایی برخوردار است

دیوارپوش پی وی سی عمر طولانی تری نسبت به سایر دیوارپوش ها دارد

دیوارپوش پی وی سی وزن سبکی دارد


معایب دیوارپوش PVC:

1- دیوارپوش های پلاستیکی نیز مانند سایر اقلام و محصولات ایرادات خاص خود را دارند که نمی توان گفت 100% بدون عیب و نقص است.یکی از معایب دیوارپوش های پلاستیکی این است که در هنگام آتش سوزی، دیوارپوش های پلاستیکی موادی از خود متصاعد می کنند که می تواند باعث افزایش و افزایش حساسیت دستگاه تنفسی افراد شود و به سلامت شما آسیب برساند.

2_ ترکیبات پلاستیکی به کار رفته در ساخت دیوارپوش های پی وی سی چندان دوستدار محیط زیست نیستند و می توانند برای محیط زیست مضر باشند که بسیار مهم و ضروری خواهد بود. بنابراین مواردی وجود داشته که دوستداران طبیعت با این نوع دیوارپوش ها حد وسط خوبی نداشته و مخالف آن هستند.

3- دیوارپوش های پلاستیکی به تابش مستقیم نور خورشید و تغییرات ظاهری حساس هستند. قرار دادن دیوارپوش های پلاستیکی در معرض نور خورشید برای مدت طولانی ممکن است باعث تغییر ظاهر به خصوص رنگ دیوارپوش ها شده و نوعی محو شدن و تمیزی طرح ایجاد کند.

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 17 18

11 2 3 4 5 61  2 1 2 1 2 3 4  5 6  7 1  2  3  4  5  6 1  2  3  4  5  6  7  8

2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19